Cute as sugar

Nu är det inte många timmar kvar av sommarlovet . Dock känns det inte så farligt att komma ikapp verkligheten eftersom att vi bara går i skolan en dag innan det är helg , så borde varje vecka se ut ! :) En dag i skolan - sedan ledigt !

Efter att Sofie åkt hem och mordutredningen var klar för denna gången tog jag det allmänt lugnt :) Jag var till och med nästan lite rastlös :o Vid fyra fick jag för mig att laga något så då fick det blir pastasoppa - dock gjorde jag inte riktigt som det stod i receptet men det blev faktiskt godkänd ändå . Nu i kväll har vi varit en sväng i Nittorp för att kolla på en sockersöt hundvalp som bekanta har införskaffat ;) Bild kommer någon annan dag - sötare hundvalp finns nog inte !

Nä , nu ska jag ta en dusch och sedan krypa till kojs , upp med tuppen var det imorgon ja !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0