Andra December

Stressen har lagt sig lite . . Nu är det snarare tvärtom , jag tar det kanske lite fööör lugnt med läxorna men jag försöka ändå få något gjort om kvällarna ! Får hoppas att även jag kommer ikapp verkligheten och börjar inse att det börjar brinna i knutarna snart !

Det snöar och snöar . .  Det är liite för tidigt för det , det ska snöa så att det ligger på marken över jul och nyår men givetvis är det roligt att det kommer vara snö på min födelsedag , för en gångs skull .
Har haft körlektion idag - det gick helt okej . Måste dock påpeka att backning inte är min grej ! Ska krypa ner i min säng nu och läsa alkemisten innan jag hoppar in i duschen och avslutar även denna kväll :)
Fyller ju även år på lördag , helt sjukt att det äntligen är min tur att fylla 18 . Imorgon kommer min söötnos hit och stannar hela helgen , det kommer bli fint ! :) Ska försöka bli bättre på att lägga upp bilder men det är inte det jag prioriterar nu i dessa tider !


Ditt Ord :)
Postat av: Caroline - Gravid med plupp!

Okej :) har ändrat de nuja ;)

2010-12-02 @ 21:13:32
URL: http://carroomattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0