Annan dag jul ! :)

Som ni säkert redan räknat ut var förra inlägget tidsinställt , jag hade inte en sekund över att sitta vid datorn kan jag lova ! :)

Hur som helst , julafton var kanon ! Jag vaknade strax efter nio och gick ner och åt frukost med de andra som var vakna . . .  Farmor och farfar kom hit på dopp i grytan vid lunch , som alltid ! Innan Kalle Anka började hade de åkt hem och vi tog med oss fika upp och bänkade oss framför tv:n klockan 15.00 . Vid fem åkte vi till kusiner där vi spenderade resten av kvällen :) Tomten var en aning försenad , in konstigt när han ska hinna med alla hus ;) Men efter många om och men började vi öppna klapparna ! :) Jag är väldigt nöjd med det jag fick och tackar alla så mycket för presenterna ! :) Smycken , pengar , tomtar , grytor , massageolja , lotter , doftljus , parfym , tavelram och vantar är bara några exempel på det jag fick :)

Igår åkte vi till farmor och farfar för att äta lutfisk ( köttbullar förde som inte tycker om lutfisk ) ! När vi kom därifrån åkte vi till Hulared för att åka pulka :) Det var en brant backe och det gick fort oavsett om man åkte pulka , tefat eller vaxduk :)

Idag har vi spelat spel och tagit det lugnt :) Mamma , pappa och syrran har åkt iväg på bio . 

Imorgon är det jobb som gäller , dock vet jag inte hur länge men jag räknar till åtminstone mellan 9.00 - 18.00 ! 

Lägger in lite bilder från julhelgen så ni har något att vila ögonen på också !


Julgranen 2010


ulgransdetaljer





Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0