Nu är det jul här i vårt hus :)

Helgen var kanon , jag körde i Jönköping vilket gick rätt bra ! 

Julen närmar sig med stormsteg . Idag har jag inhandlat och slagit in de allra sista julklapparna så nu är det färdigt :) Imorgon är det skolavslutning som gäller . Det känns overkligt att vi redan gått halva trean , bara halva kvar innan vi står på den där rangliga ställningen :) Det är långt kvar dit i nuläget men innan vi vet ordet av det så är det juni ! Har bakat inför morgondagen , kladdkakemuffins med aftereight på och nu ska granen kläs :)

Imorgon kommer jag hem tidigt - skönt ! Lånar Eriks bil så jag kommer hem så fort som möjligt ! Ska städa upp lite på mitt rum och kolla på den serien som gick igår ( och som går ikväll ) Morden i Sandhamn . På torsdag jobbar jag hela dagen och sedan på fredag är det JULAFTON som firas hos våra kusiner !

Trevlig kväll !


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0