Fredag :)

Ja , eftersom att bloggen strejkade igår så slänger jag in ett inlägg nu istället , en bra anledning att inte jobba tycker jag ;)

Ja igår fick jag mycket gjort ! I skolan hade jag fullt upp i stort sett hela tiden . På förmiddagen övade jag aktivt inför MIBS - provet nästa vecka , skrev till och med ner en sammanfattning med Yasse och Elin :) Efter lunch skickade jag iväg några mail sen fortsatte vi med sammanfattningen som vi inte blev riktigt klara med under förmiddagen . Sedan satte jag in en rejäl bunt med lösa papper i min pärm . Skåpet är städat och snyggt :D Nu är det bara och vänta och se hur länge det håller . . .
När jag kom hem satte jag direkt igång med att plocka undan och städa mitt rum . Rensade även i en låda , slängde en del smycken och lite sånt - ingen vits med att ha massa smycken hemma som man ändå inte tål . Efter det lagade jag mat , köttbullar som i slutändan blev biffar och potatismos . Det blev faktiskt rätt lyckat . Jag åt tills jag blev mätt i alla fall . Mitt i allt stressande glömde böckerna i skolan eftersom att städandet av skåpet tog längre tid än jag trodde , inte så intelligent ! Jag får helt enkelt ta tag i det i helgen , suck !

Slutar 12.00 idag . Imorgon ska det jobbas för fulla muggar , 9-15 . Sen ska jag hem och fixa med lite saker - som för övrigt är hemligt för stunden :)
På söndag är det kalas för hela slanten eller i alla fall för en stund , min ingifta faster fyller år på måndag :) Förutom kalas väntar plugg på söndag :(

Ha en trevlig helg allihopa gott folk :)

Ditt Ord :)
Postat av: sebbe

det gillades<3

2010-03-03 @ 14:02:33
Postat av: Sara

Så bra älskling <3

2010-03-03 @ 19:23:17
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0