Kalas :)

Om ca 45 minuter ska jag iväg på kalas . Min ingifta faster fyller år i morgon så vi passar på att fira det idag istället :) Jag ska strax byta om , resten fixade jag imorses ;) Har suttit i stort sett hela dagen med en hemlis , haha :D Det krånglar lite så därför har jag inte hunnit så långt som jag först tänkt mig , får se när jag hinner fortsätta !

Matteprov imorgon var det med ja . Har inte öppnat böckerna än , får se om jag gör det innan jag går och lägger mig ikväll . Annars får det va' . Matten börja ju gå åt helvete redan för ett halvår sedan så hoppet om ett godkänt är väll snart ute ?


Ditt Ord :)
Postat av: sebbe

Ja det vet jag älskade :D <3

2010-03-03 @ 14:03:44
Postat av: Sara

Bra att du vet det , det värmer ! <3

2010-03-03 @ 19:23:48
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0