Snöoväder och en skvätt magsjuka på det

Det kan inte ha undgått någon att typ hela Sverige lider av snökaos , möjligtvis de blinda men ingen annan ! Och som om inte det vore nog har vi även fått magsjuka här i familjen . Jag har en bad feeling att jag kommer åka på det med . Jag mår inte dåligt eller så men jag har inte haft det på flera år så jag känner att det nästan är min tur nu , tyvärr . Inlämning , prov och redovisning är anledningarna till att jag inte hinner bli sjuk just nu ! jaja , händer det så händer det - inget mer med det !

Idag har jag varit ute och skottat , det har nog förövrigt nästan alla gjort idag ;) , bytt lakan och sånt i sängen , dammsugat rummet och pluggat ! Nu återstår bara att städa upp det sista på mitt rum och bädda rent sängen med nya lakan :) Får se om jag pluggar idag , annars skjuter jag upp det tills imorgon så jag säkert har något och göra då med , annars vore det ju synd , eller ?


Ditt Ord :)
Postat av: sebbe

Snyggingen min så duktigt du är ;) älskar dej :D naaw :$

2010-03-03 @ 14:07:42
Postat av: Sara

hihi tack älskling :D (a) Älskar dig mest !

2010-03-03 @ 19:26:41
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0