Arg Sen glad :) Humörsvängningar ? Neeej det tror jag väll inte !

Åååh vad arg man blir när man har skrivit ett långt inlägg om vad jag har gjort idag och hur duktig jag tycker att jag varit och sedan försvinner det ! :@ Jag tänker inte skriva om det - jag vägrar !
Brandvarnarjävel har pipit hela natten för att batteriet var lågt . Innan lunch bytte vi batteri så nu är fanskapet tyst !

Jag var glad men det ändrades jävligt fort när jag insåg att allt raderades ! Bara för att jag blev på så dåligt humor så får bilden jag tänkte lägga upp vänta till en annan dag ! Jag tänker INTE uppdatera mer här ikväll !

Nu ska jag gå och tjura på toaletten , ha det bra . Eller nej , ha det för jävla tråkigt och må så dåligt ni kan - då mår jag bra ;) Kom på mig själv att jag lät lite som Mikko i Robinson - Karibien . Usch nej det vill jag ju inte göra - så nu är jag glad igen :) Ha en bra kväll :)

Ditt Ord :)
Postat av: Kristina

Haha, nu har du ju redan uppdaterat ikväll när du uppdaterade detta ;) gumman då. ;)

2010-01-24 @ 20:17:57
URL: http://kristinaguldmyr.blogg.se/
Postat av: Emma Rosell

En rättelse; JAG bytte batterier i båda brandlarmen. :P

2010-01-24 @ 20:47:52
URL: http://emmarosell.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Älskling då säger jag bara:s:-o;-) okej:-o lilla du ta det lugnt! Ooh nej du börja inte låta som han nu skärpning:@ haha skratt! Älskar iaf dej oavsett<3

2010-01-25 @ 01:19:26
Postat av: Sara

Kicki : Jag vet , kom på det också ;)

Emma : Jag men jag var rätt bra på att kolla på ^^

Sebbe : hihi sööt du är (a) Du är underbar <3 Älskar dig <3

2010-01-28 @ 21:18:25
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0