Fullt upp !

Har en hel del att göra idag (alternativt på lördag) men ju mer jag får gjort idag desto mindre behöver jag göra på lördag :) Ibland är jag smartare än vad man kan tro !

Jag ska ;
- klippa gräset (om det inte spöregnar!)
- dammsuga mitt rum
- plocka i ordning på mitt rum
- rensa bland mina kläder och slänga det som jag aldrig använder
- bjuda farmor och farfar på fika (troligtvis)
- göra matlåda tills imorgon

Igår var Lina här , vi har inte träffats på över ett år så det var verkligen på tiden ! Vi var och badade , prata en massa och gjorde middag vilket bestod av grillat kött , färsk potatis och kall dill - och gräslöks-sås . Smarrigt !
Dags att sätta igång ! :)
Slänger in tre bilder , två på ur himlen såg ut häromkvällen och en på kissen ;




Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0