Händelserik dag - jag gillar't :)

Dagen har spenderats hos mormor och morfar i Smålands mörka skogar . Det var trevligt :) Min kusin kände först inte igen varken Emma eller mig när vi besökte han på jobbet . Vet inte riktigt om det är positivt eller negativt . Men i alla fall . På vägen hem besökte vi familjen Rylander :) Det var på tok för längesen jag träffade de . Vi var på lekplatsen där barnens pappas systemkamera följde med som jag roade mig med en stund :) Jag vill ha en sån ! Det blir så mycket roligare att ta kort då :)

En annan sak jag har kommit på att jag är helt galen i Cult Design . Det är så grymt snyggt ! Det SKA finnas mängder med Cult Design prylar i min kommande lya .

När jag har fixat körkortet och flyttat och blivit vuxen och allt sånt så ska jag köpa en systemkamera :D Jag ska bli proffs !

Imorgon och på söndag väntar jobb . Nu ska jag fanimej klara Fas B i teorin innan jag ska dejta sängen , hejsvejs .




Ditt Ord :)
Postat av: Sebastian

Händelserik dag utan Mej ja :O :( :P

Trodde du bara var galen i mej :O

de var fakitskt en del snygga saker där faktiskt :D

jasså det säger du ? :P hehe :P hade gått med på det ändå men när du nu sagt det med hunden så var det bara en bonus :P hihi(A) proffs på vad ? :P

dejta sängen ja ? :O hmmm, HOST!

grattis till oss igen :D 10 månader<3

2010-05-15 @ 12:40:25
URL: http://sebastianjonssonstrat.blogg.se/
Postat av: Sara

jaa :(

Jag är galen i dig på ett speciellt vis :) Kan inte riktigt förklara med ord :p

Jaa jag säger ju det :D Tur att det låter så ;)

hihi så tack (a) Proffs på att ta kort :)



hihi du fattar vad jag menar :)



Jaa grattis till oss :D Älskar dig <3

2010-05-15 @ 14:16:10
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: Sebastian

naaw så söt du e<3

joda gör jag!

2010-07-15 @ 13:56:18
URL: http://sebastianjonssonstrat.blogg.se/
Postat av: Sara

Naaw du med <3

2010-07-15 @ 20:36:03
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0