Riktig sommarvärme ! :)

Dagen har varit bra . Vilken värme det har varit ! :) Hela dagen har spenderats ute vilket har gjort mina kinder liiiiite röda . Kom hem vid två tiden . Inte långt efter hemkomsten stensomna jag och vakna igen vid kvart i fyra . En välbehövlig liten tupplur kan jag säga :) När jag hade piggnat till och fått i mig lite mat gick jag ut och tog kort en stund . När jag sedan kom in igen konstatera jag att det var mycket skönare ute så jag bytte om till träningskläderna och tog en joggningtur :) Mycket skönt !

Klarade andra teoriprovet , Fas B , till körkortet igår med , fan vad skönt ! Jag vet att jag är ute i god tid men hellre det än att sitta veckorna innan och råplugga :)

Nu ska jag strax duscha . Efter det ska jag städa på mitt rum , måla naglarna och börja packa lite inför resan till älskling i helgen :)

Nä bäst att sätta igång så jag blir klar innan midnatt !

Sen jag formaterade om datorn har jag inte laddat ner något bildprogram så jag kan redigera bilderna , därför är det väldigt få bilder . Ska försöka fixa det så fort så möjligt :) Men tills dess får ni ha tålamod ! SLänger in två oredigerade bilder så det inte ser helt tomt ut ;)

Ha en trevlig kväll allihopa :)





Ditt Ord :)
Postat av: Sebastian

naaw vad du e underbar hihi (A) grattis btw fast har jag sagt innan med hihi (A) sötnos da(A)

2010-07-15 @ 13:58:48
URL: http://sebastianjonssonstrat.blogg.se/
Postat av: Sara

hihi :$ Du är såååå mycket underbarare <3 hihi tack min söötnos (a)

2010-07-15 @ 20:38:11
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0