En månad kvar till julafton ...

. . . och jag börjar känna lite smått stress över allt . Julklapparna ska fixas , julpyntet ska upp , granen ska kläs med mera , med mera ! Det är mycket i mitt huvud just nu . APU:n måndag , tisdag och onsdag är jätteskoj men uppgifterna ska också göras vilket inte är fullt så skoj . Skickade in en utav uppgifterna igår vilket känns jädrigt skönt . Mitt i alla inlämningar , läxor och körlektioner försöker jag hinna med att plugga lite teori så det där körkortet blir mitt någon gång . Visserligen har jag inte fyllt 18 än men det är mindre än två veckor kvar så där är vi förhoppningsvis snart också . Förutom det ska jobb hinnas med . Jag har åtminstone hunnit byta ut min fönsterlampa mot en adventsstjärna - alltid något ! Pluggandet har jag lagt ner för ikväll . Nu ska jag göra mig några mackor sedan duschen och efter det sätter jag mig framför tv:n .

Ditt Ord :)
Postat av: Sofie C

Svar: Nä, usch det var ingen höjdarkväll att sitta i kö så länge! =/

2010-11-28 @ 10:12:21
URL: http://spofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0