Tiden bara rusar iväg !

Dagarna flyter allt mer och mer ihop , jag vet knappt vilken dag det är längre ! Halva november har redan gått och jag kan inte fatta att det är mindre än en och en halv måndag kvar till jul ! Jag kan inte heller fatta att jag snart fyller år , på lördag är det exakt två veckor kvar :)

Imorgon är det studiedag som gäller men jag ska upp och hoppa lika tidigt som vanligt för att jag har ytterligare en körlektion och på fredag är det stadskörning i Borås som gäller . Eftersom att Elin och jag ska vara på körskolan kl 6.45 på fredag sover jag över hos henne imorgon :) Vi ska även hinna med att jobba med PA och göra teoriprov !

Ska strax packa lite saker som jag ska ha med mig imorgon till Elin sen ska jag vila , huvudet pulserar , näsan är igentäppt och halsen börja tjockna till . Men det är smällar man får ta om man är på en förskola :)


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0