Elsa - dagen !

Kom precis på att jag har namnsdag idag och den enda som kommit ihåg det är min mormor som jag fick kort av igår ... Visserligen kanske inte alla vet att jag heter Elsa i andranamn men mamma påminde mig så sent som igår om att jag har namnsdag idag men inget grattis än så länge ! ;) Om hon inte sagt nej innan jag går och lägger mig ikväll så tänker jag påminna henne för ett grattis ska jag minsann ha ;)

Hittills har jag hunnit med att plugga , varit på insamling , kollat på Full Frys , en tripp till Gällstad ( jag övningskörde ! ) och lite annat smått och gott :)
Känner att jag fått en hel del gjort men har fortfarande en del kvar ! Det är tur att jag har morgondagen på mig också :) Ska fixa i ordning med lite papper nu tänkte jag .

Humöret är tyvärr inte på topp idag , jag vet inte riktigt vad det är  men det går nog över hoppas jag ! Känner att jag börjar få huvudvärk också :/

Lite bilder som jag tog förra veckan :






Ditt Ord :)
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Hej :) Vad ska du göra på höstlovet :)?



Vill du följa varandra via bloglovin?

2010-10-30 @ 18:13:40
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Postat av: Sofie C

Jättefina bilder : D

2010-11-02 @ 18:27:46
URL: http://spofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0