Halkan och snö . . .

Först kan jag berätta att körlektionen i måndags gick galant ! Det var lite segt att vänta medan andra körde , men men . . .

Idag begav vi oss till Jönköping för att få halkan avklarad . Det var nyttigt och jag håller med många andra , det var skitskoj ! Om det inte var så dyrt hade jag absolut kunna tänka mig att göra om det :) Vädret var kanonfint ända tillvi skulle åka hem . Då började det snöa ( ! ) , på tok för tidigt om ni frågar mig . Det var första gången jag körde när det snöa , dock övergick det rätt fort i lätt regn så jag lär troligtvis få vara med om värre snöoväder senare ! Men jag blir inte ledsen om det inte blir så ;)

Resten av kvällen blir lugn , ska snart bege mig till tv:n . Huvudvärken börjar smyga sig på och tröttheten börjar infinna sig . Jag förstår inte varför jag alltid är trött ? ! Sover jag för mycket är jag trött och sover jag för lite är jag trött för det . Lagom är givetvis bäst men hur fanken vet man det ? Det är ju olika från natt till natt !

Helgen kommer spenderas på jobbet . När jag stiger upp vid strax innan sju på kördag morgon kommer jag troligtvis bara tänka pengar , pengar , pengar ! Det är ungefär så man får se på saken när man jobbade åt andra förra helgen plus denna helgen som är sin egna :)

Nu ska jag inta soffläge , ha det fint !

Ditt Ord :)
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

svar: heheh

2010-10-26 @ 18:00:08
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0