Helgen är snart över . . .

Ja usch jag vet inte var dagarna tar vägen . Det känns som att jag inte hinner blinka innan det är måndag igen . I fredags kom jag hem från skolan vid strax innan fem . Satte mig och pluggade lite . Efter maten begav vi oss till våra små - kusiner :) I går jobbade jag i stort sett hela dagen och när jag kom hem hade vi kompisar till mamma och pappa på besök som även sov över här . I dag var det jobb som gällde igen och när jag kom hem så var mormor och morfar här . Inte varje dag man träffar de ! Mitt i allt detta har jag även hunnit plugga .

Imorgon ska jag ha min första körlektion i U - hamn . Ska bli spännande och se hur det går ! Nu ska jag göra i ordning lite tills imorgon och även försöka plugga ! Ha det fint :)


Ditt Ord :)
Postat av: Johanna

>> svar: Hahha ja hundarna tycker av någon andledning att de är väldigt kul att rycka loss päls från älgarnas kroppar x)

2010-10-17 @ 23:51:02
URL: http://johannaholmeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0