Höstlov :)

Dagen har varit hyfsat bra . Jag har fått en hel del gjort idag också :) Jag har bl.a. kollat på några avsnitt till av Full Frys , pluggat en del , kollat på Rallybrudar , kladdat ner på ett papper vad jag ska kolla efter på Gekås och skrivit en lista på vad jag behöver ha med mig till älskling nästa vecka . Nästa vecka är det lov , vilket jag inte riktigt har fattat än , är fortfarande inställd på att jag ska till skolan imorgon . . . Hoppas det hinner ändras för jag har annat planerat än skolan den kommande veckan :

Måndag : Ska följa med till Leos Lekland för att vara en hjälpande hand .
Tisdag : Körlektion på eftermiddagen .
Onsdag : Gekås :D
Tordag : Ikea :D
Fredag : -
Lördag : -
Söndag : -

Ha ett härligt lov - det ska jag ha !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0