Studie- och städ dag !

Idag har jag fått en hel del gjort vilket känns skönt ! Trots att vi haft studie idag gick jag ändå upp vid 6.45 . Anledningen till det är att pappa skulle in till tandläkaren och jag följde med för att övningsköra vilket jag inte ångrar :) Tycker det är kul att köra nu när jag börjar komma in i det . När jag kom hem åt pappa och jag frukost tillsammans sedan åkte han till jobbet och jag började plocka undan lite på mitt rum . Innan lunch hade jag tvättat en maskin och hängt upp en maskin tvätt, vikt tvätt , dammtorkat mitt rum och gjort klart och skickat in två inlämningar . . Och nu på eftermiddagen har jag dammtorkat hela övervåningen förutom toan , pluggat lite till och fikat . Inte illa pinkat för att vara mig ! ;)

Imorgon väntas jobb , 9 - 15 , så det blir ingen sen kväll för mig idag inte ! Innan dess ska jag dock laga mat eftersom att mamma är lite krasslig och bara ta det lugnt resten av kvällen . Tycker att jag förtjänar det efter en dag som denna !

Just det ja , jag hittade en sida nyss där man kan designa sin egen almanacka . Har velat göra det länge men den sidan jag har kollat på tidigare ( personlig almanacka.se ) har jag inte riktigt varit nöjd med formatet . Men nu har jag hittat en annan sida ( tryckdig.se ) där formatet är A5 , precis som jag vill ha ! :D Vi får väll se när den landar i min brevlåda . Det blir nog inte än på några månader , den jag har nu är faktiskt fortfarande helt okej :)

Nä nu får det vara färdigskrivet för denna gången ! Ha en fin kväll :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0