Update :)

Igår begav syrran och jag oss till Borås för att handla lite . Smart som vi var kollade vi aldrig upp när affärerna öppnade utan vi tog för givet att det öppnar tio , det är ju självklart eller hur ?! Hur självklart vi än tyckte att det var så hjälpte inte det oss jättemycket när vi var vid Knalleland vid strax innan halv elva och de öppnar elva . Vi åkte då isället till Sjukhuset för att inhandla medicin åt mamma på apoteket . Dock öppnade inte de heller förrän elva så vi fick snälllt stå utanför och vänta en stund . När vi sedan kom tillbaka till Knalleland gick dagen ganska fort vilket slutade med att jag fick hem tre ringar , ett par skor , två par vantar och en halsduk :) Jag är nöjd med mina inköp och är stolt över mig själv för att jag inte köpte något som jag sedan hade ångrat eller haft dåligt samvete över !

Sitter i skolan för tillfället . Idag var det kortdag , slutade tolv . Anledningen till att jag fortfarande sitter kvar här är att jag har kört - min nästsista lektion i Tranemo innan vi beger oss till Ulricehamn :) Ska åka med bussen som går om 10 minuter sen ska jag hem och plugga lite . Imorgon behöver vi inte åka till skolan , vi får jobba hemma på bägge lektionerna vilket innebär att jag ska plugga hela dagen imorgon och det SKA jag faktiskt göra ! Jag ska försöka få så mycket gjort som möjligt eftersom att vi faktiskt har fått saker som ska göras !

Dags att bege sig ut i blåsten ! Ha det fint ! :)


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0