Bra dag :)

Godkväll allesammans :)

Dagen har varit bra . Jag gick tidigare från lektionen för att övningsköra , hann med bussen men väldigt liten marginal ;) Nästa körlektion är nu på tisdag :) Sen jag kom hem har jag försöka pränta in eng glosorna ( vilket har gått sådär ) och läst ut Kirre - boken ( det gick betydligt bättre ). Det är mycket i skolan nu . Redovsning i MIBS och 17 sidor i fritidens betydelse skulle vara läst tills idag . Engelska tills imorgon , samhällsprov på fredag , skriftlig inlämning ska in om de tre sista kapitlena om Kirre nästa onsdag . Samma dag är det också MIBS prov . Nästa vecka ska det också skrivas en analys på engelska , usch :( Detta ser jag inte framemot ! All min lediga tid kommer i stort sett bestå av att plugga nu ett tag framöver . Och är det inte skolplugg så är det teoriplugg som gäller . Ska försöka ta tag i det nu så jag får det där förbaskade körkortet så tidigt som möjligt ! Nu blir det duschen och sedan idol :)

Ett stort grattis till Elin som fyller 18 idag med :)

Ditt Ord :)
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D

2010-09-18 @ 14:53:02
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0