Duktiga Sara !

Dagen har bara rusat iväg ! Jag har fått mycket gjort vilket gör att man känner sig nöjd framåt kvällen :) Jag har hunnit med att skura taket på mitt rum , på toaletten uppe och väggarna på toaletten nere vilket var behövligt ! Efter det satte jag mig och plugga resten av förmiddagen . . Någon gång efter lunch började jag städa och rensa i min hylla som vi "barn" har tillgång till varsin i tv - rummet . Slängde gamla skolböcker som jag inte behöver / vill ha längre , dock sparade jag en del för minnes skull :) När jag var klar med det och insåg att det blev ganska mycket plats över bestämde jag mig för att flytta över lite grejer från garderoben på mitt rum . Så jag slog på stort och tog ut alla saker från fyra av hyllorna och började placera om de och ha mig . Det blev inte superbra men det duger ! Garderoben är ju trots allt mestadels stängd .

Resten av kvällen ska jag bara ta de lugnt . Väntar just nu på att grillen ska bli klar . . Till de blir det potatiskroketter för min del - färdigköpt potatisgratäng för de andra :) Till de blir det sallad och tzatziki , mums !

Imorgon är det plugg som väntar , igen . . . Och på måndag är det skolfoto som gäller !

Trevlig lördag på er !


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0