Måndagskväll

Helgen har varit bra , vi hade bättre tur med vädret än vad jag trodde vi skulle ha , dock var det ganska kallt stundtals men det årgärdade vi med vinterjacka , mössa och vantar . Igår kväll tog vi det bara lugnt :) Mamma har kommit hem från sin lilla weekend i Milano också .

Har varit själv hemma större delen av dagen . Kom hem strax innan ett . Sedan dess har jag varit himlans duktig :) Jag har satt på en maskin tvätt , tagit ner den torra tvätten och vikt den , strykit en stor hög med tvätt , hängt upp en maskintvätt , plockat undan alla kläder och gjort snygg på mitt rum och lagat mat :) Jag kan om jag bara vill ! Nu sitter jag här framför tv:n med huvudvärk och lätt trötthet , men det sistnämna är inget ovanligt ! Tycker alltid att jag känner mig trött - kanske beror det på årstiden och de kyliga dagarna ? Jag vet inte men jag lever på ändå :)
Erik jobbar kväll denna vecka så han åkte en stund efter att jag kommit hem , Emma har jag inte sett röken av sedan imorses - hon skulle jobba extra ikväll så hon kommer väll snart hem skulle jag tro . Mamma och pappa fick åka till Landvetter för att lämna in väskan som gick sönder igår på flyget på hemvägen . Ska hoppa in i duschen om en stund och sedan göra lite thé till mig lagom till idol !

Ha en trevlig kväll allihopa !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0