Vad gör man inte för att få göra andra saker?

Min dag har bestått av plugg . Jag har suttit hela dagen och skrivit och skrivit och skrivit . . Det är svårt , en och annan tår har till och med fallit ! Engelska är det jag mest fasar för men har kommit en bra bit vilket känns underbart . Den andra inlämningen har jag också börjat på och kommit en bra bit även där . Nu framåt eftermiddagen blev jag helt plötsligt väldigt deppig . Jag startade därför den andra datorn och satte på Där Fick du - den får en alltid på bra humör ! :)  Pluggar gör jag samtidigt !

Ikväll är mamma och pappa bortbjudna och Erik ska iväg på annat håll . Detta betyder att syrran och jag är ensamna hemma om en stund . Vi ska steka fläskfilé och göra en kall sås , till det blir det pommes . Var sjukt sugen på det ikväll :) Trots att det är lördag ska försöka plugga lite ikväll också . Dels behöver jag inte plugga så mycket imorgon och dels kan jag hitta på roligare saker att göra på måndag :) Vad gör man inte för att få göra andra saker ? Nä åter till pluggandet som faktiskt känns ganska okej just nu !


Ditt Ord :)
Postat av: Lisette o Emilia

vill någon bli dagens blogg? , titta in och komentera på vår blogg så har du chansen att få en större blogg =D

ha de bra <3

2010-09-18 @ 18:08:01
URL: http://bongbing.blogg.se/
Postat av: Elin

Där fick du är aldrig fel ;) haha de låter som du har varit väldigt ambitiös idag, duktigt ! <3

2010-09-18 @ 20:47:43
Postat av: Sara

Elin ; Haha nej verkligen inte ! :D Jaa det var jag också , känns skönt ! <3

2010-09-21 @ 18:50:30
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: Sofie C

Där fick du, älskar den! : D

<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-09-22 @ 21:30:43
URL: http://spofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0