Påsklov !

Nu tar jag välförtjänt påsklov ! Det har varit en tuff vecka med mycket i kalendern . Nu är nästan allt gjort ! En sak som återstår är att jag ska på kalas ikväll , det är dock inget jobbigt eller betyngande på något sätt så därför räknas inte det ;)

Mitt lov se ut såhär:
Fredag : Kalas hos Marie
Onsdag : Elin kommer till mig och vi ska bl.a. jobba med projektarbetet .
Torsdag : Pluggdag
Fredag : Besöka mormor och morfar !
Lördag : Jobb och ev. plugg .
Söndag och måndag : Pluggdagar

Utöver detta kommer jag givetvis att göra annat också men detta är min  veckoplanering i stora drag !

Ska ta bussen hem om en kvart för att fixa mig inför kvällen samt packa inför helgen :) Nä dax att bege sig till skåpet för att se vad som ska få följa med mig hem över lovet ! Ha en underbar helg :)


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0