Pladder

Tussilagona som jag plockade igår har redan slagit ut och är riktigt fina nu !

Idag är det inte riktigt lika fint väder som det var igår men det gråter inte jag över just nu eftersom att jag har fått en hel del pluggat så nu känner jag mig duktig och kan gå och lägga mig med gott samvete senare :)
När denna veckan är över kan jag ta en veckas ledigt med gott samvete ! Ladda om och sedan köra järnet de sista veckorna . Inlämningen som ska in imorgon har jag hyfsat koll på . Jag bör hinna skriva det lilla som är kvar på lektionen imorgon . Nationellt prov i svenska på torsdag känns mindre bra då jag inte ens läst igenom hela häftet en gång . Jag har dock inte jättemånga texter kvar så de ska jag fixa senare ikväll eller imorgon . Innan jag äntligen har lov ska jag skriva en argumenterande text på engelskalektionen på fredag . Det känns inte heller jättebra men jag ska nog överleva denna veckan trots allt ändå :)

Återigen har jag kommit i det stadiet då jag inte känner mig stressad över vad som komma skall . Tyvärr går det upp och ner och innan jag publicerat detta inlägg känner jag mig säkert superstressad över något som jag kommer på som jag egentligen förträngt ! Men that's life . Det är bara att se positivt och tänka på att det inte är långt kvar till studenten , sommar och leeedigt (från skolan i alla fall) ! :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0