Självklarhet efter självklarhet

Det känns som att jag fortfarande inte piggnat till efter min konstiga natt i måndags . Jag är vääldigt trött ! Om jag ska vara ärligt så vet jag inte riktigt vad det är jag är trött på . Kan det vara att jag har plugg ända upp till öronen eller är det att jag helt enkelt inte har tagit igen den sömnen än ? Jag tror på det förstnämnda fast jag hade haft en anledning att gå och lägga mig en stund om jag sa det sistnämnda ! Det är jobbigt att vara så trött , speciellt när man inte känner att man har tid att lägga sig framför tv:n och vila :/

Kommit en bra bit på projektarbetet idag i skolan vilket känns toppen . Vi har fortfarande ganska mycket kvar att göra men ju mer vi får gjort desto bättre känns det , förstås ! Jag hinner inte med att vara trött just nu ! Det ska jag nog lyckas klämma in när jag blir pensionär . Fast å andra sidan så har de fullt upp jämt ;) Ska de till tandläkaren en dag så anser de att de har fullt upp hela dagen , stressigt till och med . Haha det kan inte vara lätt att vara gammal ;)

Nu får jag ta och göra någon nytta ! Jag kan inte låta en hel dag gå till spillo , det har jag inte råd med !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0