Soligt och fint

Idag , liksom igår , skiner solen . Våren är ett faktum och nu längtar jag bara till det blir varmare och varmare :)

Att gå och lägga sig tidigt på en lördag resulterade i att jag vaknade tidigt idag . Var helt slut igår . Jobbade mellan 8 - 13 . När jag kom hem slängde jag i mig lite mat sedan var det bara att byta om och gå ut . Däcken på bilen skulle bytas ! Detta tog dock myyyycket längre tid än vad jag trodde . Eftersom att pappa inte kan byta var det vi andra fyra som fick göra vårat bästa med hjälp av farbror :) Vid halv tre gick mina kusiner (som följde med sin pappa hit) och jag in för att göra fika . Telefonen ringde och efter en stund var vi 10 stycken som satt vid bordet och smaskade i oss ostkaka och glass ! När vi väl sitter och mumsar i oss kommer det ytterligare tre stycken (Faster med två barn, eller barn och barn , den ena är 24 och den andra är 16 . De ville dock inte ha fika men det var en hel del folk här en stund . Siv (faster) sa till och med att det såg ut som att vi hade bilförsäljning här ute ;) Totalt var vi nog åtta bilar , tur vi har stor gård ! När däcken var bytta gick jag in och pluggade en stund . Duschade innan maten och sedan var jag ganska trött efter dagen .

Idag är det jobb som gäller igen , 9.45 - 16.15 . PENGAR ! Sedan ska jag fortsätta plugga eftersom att jag inte hann med så mycket igår . Ha en fin söndag !


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0