Tankar

Jag är sugen på att skriva av mig men vet inte riktigt vad jag ska skriva . Det är inget speciellt som har hänt som gör att jag vill blogga , det är just de som är problemet ! Hur roligt är det att läsa något helt ointressant ? Jag tycker om att skriva av mig - det är därför jag har bloggen . Dels är det skönt att skriva av sig och dels är det roligt att kunna gå tillbaka och kolla vad det är man har skrivit . Jag har ju faktiskt denna bloggen för min egen skull , inte för någon annans . Att det finns folk som vill läsa det jag skriver är ju bara ett stort plus ! Ett plus som jag gillar :)

Skolan rullar på bra tycker jag . Förutom att jag har blivit lite förkyld och hängig är jag inte stressad eller mår dåligt . Vissa stunder kryper den där stresskänslan på men den är , än så länge , lätt att skaka av sig . Det är skönt att man har sådana här dagar också , att man inte går omkring och känner sig stressad hela tiden , utan kan faktiskt njuta av nuet och ta dagarna som de kommer ! Det är inte alltid så lätt men jag försöker inte att tänka allt för mycket på bal och student . När väl de dagarna kommer tror jag att det kommer bli toppen men trots all lycka tar jag ett steg närmare vuxenlivet och förhoppningsvis börjar på högskolan . Det är två stora steg som jag verkligen vill ta . Samtidigt är det jobbigt att inse att man flyttar ifrån Dalstorp och börjar bli vuxen . Men det är ett tag kvar tills dess . Nu ska jag passa på att njuta så mycket som möjligt . Ser man positivt på saker och ting så löser det sig :) 

Just nu sitter jag och kollar på Full Frys klipp på youtube . Det är aldrig fel . Trots att man kan de flesta roliga repliker tröttnar man aldrig :)  

Det blev visst ett rätt långt inlägg tillslut ;) Ta hand om er !


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0