Tråkig söndag

Ville bara kika in och säga att jag överlevde gårdagen ! Och nu syftar jag på högskoleprovet - inte kalaset ;)

Rubriken beskriver ganska bra hur min söndag är . Det är grått och trist ute , tror till och med att det regnar lite . Jag sitter inne och pluggar . Det är behövligt men väldigt tråkigt . Det positiva med detta är väll att jag inte behöver ha dåligt samvete för att jag sitter inne idag .

Högskoleprovet igår gick inte överdrivet bra men jag har ju ingen press på mig om att jag är tvungen att prestera bra så det känns inte helt åt fanders ändå :) Kalaset var trevligt . Alla åkte hem när jag kom men jag hade trevlig ändå :) När jag kom hem var maten precis färdig så jag satte mig direkt vid bordet . Kvällen spenderades senare framför Körslaget .

Åter till pluggandet , vi hörs !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0