Min dag

Om du inte är intresserad av att läsa om hur min ganska upp- och ner vända dag har varit borde du sluta läsa här !

Min morgon började rent utsagt pissdåligt . Efter att ha kört pappa till jobbet åkte jag till farmor och farfar för att lämna en tidning . Tidningen låg i min väska där mycket annan skit låg också . När jag tog upp tidningen såg jag att den var kladdig . Rätt snabbt inser jag att något av de som jag hade packat ner i väskan inför nationella provet hade läckt . När jag börja undersöka saken ser jag att korken på min smoothie flaska hade lossnat ! Flaskan låg alltså helt öppen och det var ungefär då jag insåg att det inte bara var tidningen som var nerkladdad . Inne hos farmor tömmer vi väskan och mycket riktigt så var det inte bara tidningen som var full av smoothie utan även handkräm, nässpray, tuggummi, nycklar, usb - minne, NP - häftet och läppglans . Tack och lov klarade sig busskortet ! Väskan och sakerna fick stanna i Torsbo mendan jag åkte till skolan och skrev NP . När jag var klar åkte jag och hämta upp sakerna som legat på tork i några timmar . Nationella provet gick väll sådär . Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa :) Skönt att det är över i alla fall !

Eftersom att jag var hemma hyfsat tidigt , var bara i skolan för att skriva prov idag , har jag hunnit med en hel del . Jag har dammsugat huset , städat toaletterna , tvättat , handlat , packa inför några dagar i Jkpg och pluggat :) En sak som jag också har hunnit med är att vi har hjälpts åt att göra klart det sista inför imorgon då våra fina husvagn som ska byta ägare då mamma och pappa ska bli med husbil istället . Något som jag inte är allt förtjust i då jag starkt gillar vår blåa polar ! Valet att byta till husbil kan vara det dummaste min föräldrar kommit på !

Nu är det bara imorgon också , sedan är det helg och påsklov ! Underbart :) Vad som händer då skriver jag i ett annat inlägg . Detta blir nog långt ändå ;) Ha det fint !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0