Skärtorsdagen

Det var några dagar sedan jag skrev . Jag har haft lite annat att göra . Kalaset i fredags var trevligt , dock kände jag inte jättemånga men det var trevligt ändå :) Både lördag och söndag satt vi bänkade framför tv:n och kollade på Skilda Världar så fort vi kunde ! Trots att det var över tio år sedan den serien sändes är det lika spännande då som nu , om inte mer nu ! I måndags och i tisdags uträttade vi några ärenden ! I tisdags eftermiddag var jag tvungen att åka hem för att ta mig in till Borås för ett enda köp . Igår var ElinPelin här och vi gjorde en hel del nytta ! Vi skrev klart och lämnade in vår labbrapport och skrev lite på PA . Idag har jag fått en hel del gjort . Jag har varit hos sömmerskan som syr min balklänning , städat toaletterna , dammsugat hela huset , satt in kort i album , pluggat och haft några korta besök ! Ikväll kommer älsklingen hit , imorgon bär det av till mormor och morfar i Reftele , ska bli roligt ! :) På lördag vankas det jobb och städningen samt tvättning av bilen !

Nu ska jag göra lite till nytta innan jag ger upp för idag :) Glad Påsk på er !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0