Vuxenpoäng ! :)

Idag har jag deklarerat för första gången i mitt liv . Det gick lätt som en plätt :) Det kallar jag för vuxenpoäng !

Jag tror jag ångrar det jag skrev igår om att jag inte känner mig stressad . Idag är en sådan dag då jag känner mig stressad . Just nu är det både samhällsrapport , idrottsinlämning , projektarbete plus en till inlämning som vi fick idag som ska in nästa onsdag ! Det låter kanske inte mycket men de är rätt omfattande alla fyra . . . Usch säger jag bara ! Detta gillas inte . . Visserligen ska är det bara en som ska in nästa vecka men de andra har jag några veckor till på mig :) Fast nu börjar det dra ihop sig och det börjar sakta men säkert närma sig inlämningsdatumena . . Det bästa är att ta en sak i taget . Vissa inlämningar får jag faktiskt vänta med så länge , det är ju bättre att prioritera de som ska inte först :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på det bästa av "Där Fick Du !" på youtube och kolla igenom anteckningar till naturkunskaps provet till på fredag . Ha det fint !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0