Babbel

Dagarna bara rusar förbi och det är redan lördag igen , inte mig emot . Det är mindre än två dagar kvar tills jag hoppar på tåget fullt av nya äventyr och jobbiga stunder ( för även om jag gärna inte säger det högt så vet jag att det kommer bli tufft på Högskolan ! ) .

Igår var syrran , kusinen och jag och kollade på Scotts . Jag kan säga helt ärligt att Henke ( sångaren ) är lika snygg på bild som han är i verkligheten ! Blev väckt vid halv tio imorses av åskan , jäklar vilket oväder det var ! Sov hos Emma inatt så vi åt frukost och sedan hjälpte hon mig att skaffa ett busskort , sedan for jag hem i vita faran :) Väl hemma byggde ( och skruvade ) jag ihop min IKEA - möbel som  mamma och pappa köpte med sig hem igår när de var i Jönköping . Några svärord senare och en hel del hjälp från mamma står den nu fint där den ska vara :)

Kvällen blir lugn , dels är jag trött men jag tycker faktiskt att det ska bli skönt att bara vara hemma och ta det lugnt , även fast det är roligt att vara ute och flänga så är hemma oftast alltid bäst :) Jag ska kolla på Fångarna på Fortet . . Och om jag känner mig själv rätt så lär jag väll somna någon gång runt där vilket betyder att jag inte behöver planera så mycket längre ;)

Mina kort som jag skickade iväg på framkallning har kommit och , tro det eller ej , men jag satte in de i albumen direkt . Duktigtjej_92 !

Nu ska jag sluta babbla och göra något vettigare :) Ha en fin kväll !

Ditt Ord :)
Postat av: Emma Rosell

Vita faran är ju ett passande namn på den skrothögen, hahahah!

2011-08-28 @ 10:07:03
URL: http://emmarosell.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv ; haha vad rolig du är ! ;)



Föresten så var assistenten från Erik och mig också :o

2011-08-28 @ 18:14:04
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0