Dålig uppdatering

Dåligt uppdatering , jag vet men eftersom att jag jobbar dagarna i ända finner inte jag någon anledning till att uppdatera om mitt ganska så tråkiga liv ;) Nu återstår en vecka av jobbandet , sedan är jag ledig i två veckor innan skolan drar igång . Åh det ska bli så spännande att börja i ny skola och träffa nya människor !

Igårkväll var jag på grillkväll med ett härligt gäng tjejer :) Kvällen fick en lyckad avslutning då vi dansade våra lurviga på Sigges . Bilder kommer ! När vi åkte hem inatt stod regnet som spön i backen vilket har fortsatt även idag . En innersittardag med andra ord ! Därför jag har passat på att föra över bilder från datorn till hårddisken , kollat igenom och sorterat bilderna från igår samt beställt en ny hårddisk som jag hoppas kommer i veckan :) Nu ser det ut som det har klarnat upp men än ska jag nog inte ropa hej !

Ha en fin söndag !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0