Dagen till ära





Som jag skrivit tidigare firade vi mig igår . Delar av släkten kom hit för att fira mig . Gårdagen började med jobb , 8 - 13 . När jag sedan kommit hem och fått lite mat i magen hjälpte jag mamma med förberedelserna inför kvällen . Maten fick jag , kvällen till ära , bestämma ; klyftpotatis , fläskfilé i sås , grönsallad och fetaostsallad med oliver  och tomater . Ni som känner mig riktigt väl kan kanske lista ut att till detta serverades champinjoner ? ;) Jag gjorde även "tårtan" som fick bli citronkladdkaka :) Hann inte så mycket mer än detta och fixa till mig inför kvällen innan gästerna plingade på dörren . Vi åt ( såklart ! ) , spelade spel och hade det allmänt trevligt :) Jag tycker att mitt kalas blev lyckat och jag är nöjd med kvällen :) Jag fick bl.a. den benvita tröjan på bilderna ovan i present , supergosig !

Idag har mamma , pappa och jag som sagt varit och kollat på Emmas första tävling i bugg . Det blev inget pris men hon var bäst ändå :) Förövrigt har dagen varit ganska lugn . Har till och med glömt bort att det är min födelsedag vissa stunder , nitton är ganska värdelöst att fylla faktiskt . .  Trots det har dagen varit bättre än förra året . Då låg jag hemma i magsjuka . Ni kan ju själva tänka er att det inte behövdes mycket för att denna skulle bli bättre ;)

Dagen till ära tyckte jag att jag inte behövde begrava mig i plugg så det har faktiskt varit bortprioriterat hela dagen ( som så många andra dagar också ! ) , hrm . Istället har jag lyssnat på julsånger , kollat på youtube - klipp på sånt man kollade på när man var yngre som Askungen och Snövit , roliga tabbar m.m :) Nu ska jag strax hoppa in i duschen innan jag hoppar i sängen och avslutar denna helgen med ett leende på läpparna :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0