Ändrade planer ! Igen . . .

Idag har Elin varit här :) Vi har jobbat med projektarbetet och kommit en bra bit på det vilket känns skönt .

Helgen har varit toppen :) Det blev dock aldrig av att vi åkte till Jönköping denna helgen heller p.g.a. olika anledningar men vi kom fram till att vi åker till Ikea nästa helg när vi faktiskt ändå är i Jönköping :) Och då blir det faktiskt av ! Det kan jag nog nästan lova ;) Istället har vi gjort massa annat , kollat lite om försäkringar och sånt samt plockat ner Sebbes saker i lådor och kassar . . . Man tror inte att det är så mycket men när man väl tar sig tid att kolla så är det mycket mer än man tror ;)

Idag är det Alla Hjärtans Dag . En mysig dag om du frågar mig :) Men å andra sidan tycker jag att man ska visa uppskattning av de man tycker om hela året , inte bara den 14 februari . Men det är ändå en mysig dag . 

Det kommer även upp en för- och efter bild på hur pallen blev som jag målade om !

Ha det bra så hörs vi :)


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0