Den som inte är god mot sig själv , kan inte vara god mot andra

Idag är det redan onsdag . I måndags kändes det som att veckan skulle gå i snigelfart men nu är det faktiskt mindre än halva veckan kvar innan det är helg , underbart :) Håller på och packar inför helgen . .  igen . Det känns som att det är det enda jag gör när jag inte är hos Sebbe , packar upp och packar ner ;) Det är lite mer som ska med denna helgen eftersom att jag ska vara där från fredag - onsdag eftersom att jag har apu men det ska nog gå bra :) Emma och Erik kommer och hälsar på på lördagen för att se hur lägenheten ser ut men också för att hjälpa till lite smått . Helgen kommer väll gå i en rasande fart som vanligt !

Ikväll ska syrran , mamma och jag iväg till dagmamman som vi var hos när vi var små ( syrran och jag då alltså , det fanns väll knappt när mamma var liten ). Ska käka och prata skit bara tror jag . Sedan antar jag att även Emma och jag ska få försenade födelsedagspresenter eftersom att det är egentligen därför vi ska dit ;)

Imorgon blir det skridskoåkning på idrotten . Det ska faktiskt bli riktigt kul . Även fast jag är kass på att åka är det alltid lika roligt när man väl är där ! Det är ju inte på blodande allvar som tur är ;) Men om jag får säga det själv så tycker jag faktiskt att jag har blivit bättre de senaste åren , jag behöver ju åtminstone inte en kona hela tiden . .

Dags att fixa det sista innan det är time to go :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0