Helg :)

Herregud vad det blåser ute ! Tur att man har tak över huvudet :)

Helgen började inte direkt som jag tänkt mig . Påväg till skolan igår åkte fick jag sladd på bilen och hamnade på andra sidan vägen i diket . Plåten på bilen blev lite böjd men annars var det inga större skador på bilen som tur är :) Såhär efteråt är allt lugnt med när det hände blev jag väldigt chockad och skakade som om jag gjorde milkshake ! Bild kan du se här . Gårdagen slutade något bättre då vi hade tjejkväll hemma hos Jasmine :)

Idag har jag jobbat , 9-15 vilket gick bra och hyfsat fort faktiskt ! Nu ikväll är det kalas som väntar , ska fira farbror och hans fru som fyller / har fyllt år :) Imorgon ska jag spola av bilen och göra lite annan nytta här hemma samt plugga . 

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0