Torsdagen den sjuttonde februari !

Nja , den där teorin om att jag skulle sätta på en maskin tvätt och sedan försöka hinna med så mycket som möljligt fungerade faktiskt , nästan . . . Jag gick ner och satte på en mörk maskin och sedan började jag göra lite nytta . Jag hann i alla fall ta en vals med dammsugaren och göra mat - alltid något . Efter jag hängt upp tvätten hann jag även med att plugga , åka till insamling och ta en fika hos farmor och farfar :)

Jag fick reda på igår att den utbildningen som jag skulle söka i Jönköping till hösten inte kommer bli av . Tråkigt med tanke på att mina planer ändras lite . Det ordnar sig alltid i slutändan men vägen dit är säkert inte enkel . Tur att jag fick reda på detta nu och inte till sommaren , nu har jag ändå hyfsat gott om tid att tänka om !

Nä nog om detta ! Nu ska jag fräscha till mig lite och sedan bänka mig framför Sveriges Värsta Bilförare - precis som en vanlig torsdag .

Ditt Ord :)
Postat av: Sofie C

Svar: Oj, vilket sammanträffande! : D

Mitt har också blivit lite bättre, men så kommer huvudet i vissa lägen så det hugger till som bara den och man tror man ska dö av smärta! usch usch!

2011-02-18 @ 11:41:03
URL: http://spofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0