Handboll :)

Ikväll spelar Sverige mot Argentina . Om inte jag minns fel så har väll Sverige vunnit alla sina matcher ? :) Skit samma det går inte uruselt för de i all fall !

Veckan har och är fortfarande stressig . . Igår och idag har jag dock fått ganska mycket gjort vilket känns väldigt skönt ! Jag har skickat in en uppgift , gjort engelskan och läst lite i boken "Flugornas Herre" som ska vara utläst till på torsdag . Det jag har kvar att göra i veckan är städning , möte och engelska glosor . När jag har ork och tid över ska jag jobba med projektarbetet . Det är inte långt kvar tills vecka sex och vi har lite kvar att göra innan dess :) Det ska bli spännande men just för tillfället är det lite rörigt och stressigt ! Jaja , det ordnar sig .

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa några sidor till i boken innan handbollen börjar . Det försnämnda ser jag inte framemot !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0