En riktig bloggdag

Idag är det en sådan dag som man tillbringar inomhus , framför datorn för min del . Jag passar på att lägga ut lite bilder som jag ligger efter med ;) Som ni redan vet har jag varit i Skåne på roadtrip . När jag kom hem i fredags vi lunchtid hann jag fixa mina tackkort som kommit med posten medans jag varit borta . Efter det packade jag om och åkte in till syrran i Ulricehamn . Vi började med att fika med Sofie på Günters sedan åkte vi hem för att göra mat . När vi var mätta och belåtna kom vi på att vi kunde köpa med oss fika och åka till kusin Anna . Sagt och gjort , vi for dit vid halv nio och tänkte stanna en stund men vi hade mycket att prata och hade det riktigt trevligt på hennes altan så det blev lite längre än vi trodde . Igår förmiddag bestämde vi oss för att åka och spela brännboll i Blidsberg med ett gäng . Vi åkte och handla mat och for dit lagom till tre . Det var en mycket trevlig kväll med brännboll , lekar , grillat , fuldans och en massa prat och skratt . Bilder kommer eventuellt senare .

Nu är min lediga vecka snart över vilket innebär att jag börjar jobba snart igen . Jag är dock ledig imorgon så än behöver jag inte ha ångest ;) Egentligen behöver jag inte ha ångest sedan heller eftersom att jag bara jobbar fyra dagar , sedan är jag ledig igen . Precis som det ska vara !

Mamma och pappa kom hem idag från deras 14 - dagars semster till Danmark och Tyskland . De blir inte långvariga då de åker på tisdag eller onsdag igen . 

Jag vill även skänka en tanke till alla drabbade i Norge . Det är fruktansvärt hemskt samtidigt som det är väldigt overkligt . Det känns som att det är taget från en dålig film . En sjuk man som dödar över 90 stycken personer borde torteras till döds , 30 år är på tok för lite om du frågar mig . Det finns inga ursäkter för att man gör något som detta . Det borde inte finnas några andra alternativ än avrättning för människor som honom .


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0