Inte min dag !

Idag har det verkligen inte varit min dag . . Imorses började det med att jag var väääldigt sen till jobbet . Någon gång under förmiddagen låg jag bakom då två burkar potatissallader åkte i golvet , sedan slog jag handen i en låda när jag satt i kassan , plus att jag tappat andra saker i golvet ( som tack och lov inte gick sönder ! ) . Sedan har jag även haft det allmänt motigt idag . Det är inte mycket som har gått vägen för mig idag . Men nu är denna dagen snart över och jag ber till högre makter att jag turen är på min sida imorgon :) Igår tänkte jag mig dessutom inte mig  för när jag besällde tackkort till studenten ( ja äntligen fick jag det gjort ! ) . Problemet var bara att jag skulle få en bild i bättre upplösning från Jocke , som fotograferade mig under både balen och studenten , men jag glömde helt bort det efter en stund och just då hittade jag inga anledningar till att inte beställa så jag skickade iväg ordern . Efter ett litet tag kom jag på att jag tagit fel foto . Några mail senare fick jag reda på att man inte kunde avbeställa ordern då den går direkt för tryck när man skickar iväg beställningen . Nu är det bara att hoppas på det bästa , att bilden inte är helt åt helvete . . . Skadan är redan skedd och det kunde ju faktiskt varit något värre !

Kvällen har tillbringats hos syrran i Ulricehamn . Åkte hem tidigt då både hon och jag jobbar imorgon . Ska strax gå och lägga mig , annars tror jag inte att jag kommer klara av denna helgen . Jag längtar som bare den tills nästa vecka då jag är leeeedig ! Vad jag ska hitta på då skriver jag om lite längre fram . Först har jag en helg på jobbet att genomföra . Ha en fin fredagskväll !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0