Spontan helg

Den spontana trippen till Ge - Kås igår var väldigt lyckad :) Jag fick med mig både det ena och det andra hem och är väldigt nöjd med mina köp ! Jag var hemma vid strax efter fyra och en stund senare kom Anna hit . Ganska direkt åkte vi och badade i Hulared . Det var kallt till en början men efter en stund var det riktigt skönt . När vi kom hem var maten nästan färdig . Det bjöds på grillspett , klyftpotatis , sås , grillad paprika , melon , vitkålssallad och grönsallad , gott :) Efter maten fick vi för att dra till Sigges Loge . Sagt och gjort , vi kollade runt en bra stund om det var någon som kunde skjutsa . Sara körde dit oss och sedan åkte vi taxi hem . Tråkigt att det var såpass lite folk men det var roligt ändå , hihi :) Den spontana utgången resulterade till att jag är väldigt trött nu ikväll . Ska strax duscha . Det blir sängen tidigt ikväll då jag börjar jobba imorgon , 9 - 18 . Det ska bli skönt att komma in i lite rutiner igen . Eller nej , nu ljuger jag . Jag hatar att ställa klockan tidigt . Jag hade ju faktiskt inte tackat nej till lite längre ledighet då man kan göra vad man vill och ta dagen som den kommer :) Äsch , det är bara två veckor sedan är jag ledig i en heeeel vecka !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0