Min dag

Precis hemkommen från en härligt promenad . Solen var med mig hela tiden vilket gjorde det extra härligt . Idag har jag fortsatt med rensning av vår stora garderob . I början trodde jag att jag hade skaffat mig jobb resten av livet men efter dagens insats ( och tidigare med för den delen ) kan jag nu se ljuset i tunneln . Jag har som mål att bli färdig denna sommaren . Haha nää men senast fredag i alla fall :) Detta betyder att jag ska fortsätta mitt lilla ( läsa : stora ! ) garderobsprojekt imorgon . Det värsta är att när jag väl är färdig med den så har jag ett eget rum som jag behöver göra lite med . Visst är det tråkigt att det inte är ( och har varit ) något fint väder ute men jag har inte alls dåligt samvete över att vara inne och få saker gjorda . Då kan jag njuta desto mer när solen och värmen sedan kommer . Fast det kan en la ge sig fasen på att jag jobbar då . Det brukar vara så , tyvärr .

Mellan varven av allt rensande och städande har jag hunnit med att ta kort och installera PS på datorn . Om min ögonlock inte är allt för tunga ikväll ska jag leka lite med det tänkte jag :) Fotona kanske jag visar senare ikväll eller imorgon , om det blev några bra förstås ! Nu blev jag väldigt sugen på att bege mig ut och knäppa några fler kort nu när solen har kommit fram så innan jag hoppar in i duschen får det nog bli en vända med kameran ute .

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0