Sommarlov

Idag är det första dagen på sommarlovet enligt mig . Fredagen räknade jag inte med eftersom att jag inte var helt hundra då . Jag har påbörjat städning / rensning i en av garderoberna ( jag ångrar att jag lovade mamma att göra detta ! Ni anar inte hur mycket skit det finns där ! ) . Efter en stund insåg jag dock att jag inte kan göra det själv eftersom att 98,9 % av allt är mammas och pappas skräp . .

Bal och student är över , både på gott och ont . Det har varit de två galnaste och roligaste dagarna hittills i mitt liv . Jag hade inte haft något emot om dessa två dygn hade haft lite fler timmar , sisådär 40 :) Alla förberedelser och förväntan som man haft ända sedan man provade ut studentmössan i höstas . Så mycket förberedelser som sedan är över i ett naffs . Dessa två dagar har , utan tvekan , varit de bästa i mitt liv och jag hade gärna gjort om de . Balen var magisk för att man var uppklädd och frisyren som man satt i timmar för att få gjord . Studenten var underbar och kan beskrivas med ordet lycka . Trots att regnet öste ner hade alla humöret i topp och skrek som bara den . Att det regnade hade givetvis sina nackdelar men det var inte som störde mig :) 

I fredags var vi i Hestra på ytterligare en student . I lördags var jag i Borås för att köpa mig en systemkamera för mina studentpengar . Jag kom hem med en Nikon D90 som jag är väldigt nöjd med ! Igår var jag hos syrran med några flyttlådor som hon skulle ställa i förrådet . På vägen hem stannade jag till hos farmor och farfar och tog med mig Bella på en promenad :) I samband med att jag har ny kamera har jag också tagit en hel del bilder . Dels ska jag lägga in lite bilder på mina studentpresenter men också lite andra bilder som jag fotat , fast de kommer i ett annat inlägg :)

Veckan som kommer är ganska oplanerad . Ska följa med farmor och farfar in till Borås med Bella imorgon men annars har jag inget planerat . Jag ska ta dagen som den kommer . Jag har en hel del nödvändigheter som måste göras så vi får väll se hur det blir :)



Iris
En av de första bilderna jag tog med nya kameran .


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0