Velepotta

Denna veckan har jag varit en riktig  velepotta . Jag har haft svårt för att komma fram till vad jag vill . Nu äntligen har jag kommit fram till hur jag vill ha det , framförallt i midsommar . På fredag beger jag , och några fler , till Falkenberg för att tillbringa midsommarafton där :) Ska bli skönt att komma bort lite . 

Jag har sovit som en klubbad säl sen jag tog studenten , förutom en natt . Jag tror till och med att jag har sovit för mycket , mellan tio och elva timmar sömn per natt är väldigt skönt att sova . Jag har inte vaknat en enda gång under natten utan sovit de timmar sammanhängande , det är ovanligt för att vara mig . Men skönt ! Det negativa med detta är att man är minst lika trött under de vakna timmarna som man är innan man går och lägger sig på kvällen . Vädret kan ju faktiskt ha en bidragande orsak . I måndags , igår och idag har jag tillbringat hela förmiddagen ( och delar av eftermiddagen ) framför tv : n då regnet öst ner större delar av dagarna ! Nu tycker jag allt att det kan vända . Det är min vanliga tur , att det är grått och regnigt under mina lediga veckor och sedan kommer solen och värmen fram passande till jag börjar jobba . Samma visa varje år . 

Nu ska jag sluta pladdra . Ha en fin onsdag :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0