Bad day

Sitter framför tv:n och halvglor på en usel film . Har under de senaste timmarna försökt fixa och få i ordning på alla kort som jag beställt . Tänkte att jag skulle sätta in alla korten i ordning fint i ett album när jag ändå håller på men det var lättare sagt än gjort ! Jag har inte ens sorterat korten än så jag har en del kvar att göra . . Nu lägger jag ner detta för idag och återupptar det när jag är på bättre humör .

Har jobbat idag . Nya tider , 10 - 16 . Nu har jag fruktansvärt ont i mitt skadade knä :( Plus att jag är lite irriterad över hur mycket man ska hinna med på när man jobbar egentligen , det måste väll finnas någon gräns eller ? !Imorgon styr jag i alla fall kosan mot Jkpg igen för att spendera de kommande dagarna där :) Ska alldeles strax gå och lägga mig och hoppas på en bättre dag imorgon :) Godnatt gott folk !

Ditt Ord :)
Postat av: Emma Rosell

Har du gjort illa knät? Och vad menar du med jobbet? :P

2011-03-20 @ 17:04:06
URL: http://emmarosell.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv ; Jaa , mitt skadade knä du vet ? Det behöver vi inte ta här :p

2011-03-24 @ 19:52:23
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0