Det är ingen glädje att vara sysslolös , det roliga är att ha mycket att göra och strunta i att göra det

Helgen är över och ny vecka har börjat . I helgen har min söötnos och jag varit väldigt duktiga . Vi har städat i ordning här i lägenheten , varit och köpt blommor , hatthylla och lite annat smått och gott . Det låter inte så mycket men det förstnämnda tog sin lilla tid kan jag säga . Imorgon är det meningen att gardinerna och allt det andra ska upp :) Det börjar allt mer likna ett riktigt hem , underbart !

I veckan är det mycket på gång - mestadels mindre roliga saker ! Det är muntliga nationella i engelska , naturkunskapsredovisning och besöka Borås Högskola är bara några saker som ska göras . . Men detta jobbiga börjar först på torsdag så än behöver jag inte oroa mig ;)

Kvällen består av en trött Sara , soffliggandes under täcket . Trevlig kväll på er :)


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0