Ett leende i allt klagande

Måste bara börja att skriva att kakorna blev lyckade och personalen tyckte att de var jättegoda - sa de i alla fall ;)

Min sista apu period på Tranemo Gymnasieskola är nu avklarad . Det var tråkigt att behöva lämna förskolan igår och minst lika tråkig att jag inte kommer att träffa min gos . Samtidigt måste annat göras också . Det känns som att jag har levt i en bubbla under de senaste veckorna . Jag har inte kollat i kalendern vilket betyder att jag har haft vääldigt dålig koll på vad som häner och sker framöver . Jag hade t.ex. förträngt att jag hade tandläkartid idag , prov i naturkunskap nästa vecka och helt glömt bort att Högskoleprovet är på lördag . Tandläkarbesöket gick bra - inga hål :) Jag hade förträngt allt det jobbiga vilket faktiskt har varit ganska skönt . Det känns som att jag har varit på semester och har precis kommit tillbaka och inser hur mycket jag har framför mig den närmsta tiden . Jag blir stressad över högskoleprovet , samhällsrapporten , projektarbetet och lite andra saker som måste fixas inom en viss tid . Det är redan april imorgon . Det blir allt närmare till bal och student . . Vart tog tiden vägen ? Det var inte längesen det var januari och sommar kändes jätte långt bort för sjutton !

Vad har hänt annars ? Pappa har lyckats slita av hälsenan så han har gips och hoppar runt på kryckor . Jag har åkt på en liten förkyldning , som säkert inte är så liten om några dagar ! Återigen har jag varit så där super - duper - duktigt tjej och tagit en svängom med dammsugaren , plockar ur diskmaskinen , tagit ner tvätt och satt på en maskin . Jag kan om jag bara lägger manken till vilket jag inte gör så ofta !

Mitt i all stress kan jag inte låta bli att le . Jag har vänner och familj som stöttar mig och finns när det krisar sig vilket jag är otroligt glad över ♥ En annan sak som får mig att le är Swedbank reklamen . Hur härlig är den inte ? Jag gillar speciellt den biten då ekorren sitter och försöker göra sig själv i lera och ankan kommer och hjälper till och säger "Tadaaa!" . Spola fram till ungefär femton sekunder och titta själva :)

Nu har jag sett på den fem gånger och är på lite bättre humör , ha en trevlig torsdagskväll gott folk :)


Ditt Ord :)
Postat av: Emma Rosell

Haha, kul att vänner, familj och pojkvän kompletteras med Swedbanks reklam. Vilken likhet, haha! :D xD Du är knäpp. ♥

2011-03-31 @ 21:49:08
URL: http://emmarosell.blogg.se/
Postat av: Sara

Det står faktiskt "En annan sak..." så det kompletteras inte alla med er ! Så det så :p

2011-04-03 @ 12:07:02
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0