The winter is the winner

Jag läste nyss igenom förra inlägget jag skrev och det märktes att huvudet inte riktigt var med mig när jag skrev det för jag upptäckte lite fel här och var ;)

Dagen började fint . Solen sken , fåglarna kvittrade , marken var bar och våren stod runt hörnet . Underbart ! Antagligen var inte våren riktigt redo att ta över vintern för i eftermiddags vrääääkte det ner snö så nu är marken helt vit igen . . Något som inte uppskattas från min sida . Våren var ju så nära - det var synd att vintern vann ! Jaja , bättre lycka nästa gång . Nu ikväll har jag återvänt till Dalstorp för att pallra mig iväg till skolan imorgon ! Det tog sin lilla tid att köra men hellre det än att hamna i diket . Det är verkligen inte roligt !

Nu ska jag packa idrottskläderna tills imorgon , duscha och sedan ska jag krypa ner i sängen strax därefter , det tar på krafterna att flyga fram och tillbaka mellan Dalstorp och Jönköping . Det positiva är ju att jag får känslan av att det är söndag idag och måndag imorgon . Skönt att det inte stämmer ! Det känns tungt ikväll då min hjärna fortfarande är inställd på att det är måndag imorgon , jag är liksom inte redo för en ny vecka vilket kanske  heller inte är så konstigt . Idrottsinlämningen är i alla fall inskickad nu och det är torsdag imorgon ( vilket innebär att det är fredag och helg i övermorgon ! ) . Hallå ? ! Vad klagar jag på ?


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0